Všeobecné obchodní podmínky



(dále jen VOP)

Seemannová Tereza, IČ: 14256916
Adresa provozovny: K rokli 441/29,Praha 9-Satalice, 190 15
web: https://masaze-z-garaze.webnode.cz/
e-mail: masazezgaraze@seznam.cz

Základní ustanovení

Tyto VOP upravují právní závazkové vztahy mezi provozovatelem masážních, regeneračních, poradenských a spojených doplňkových služeb (dále jen provozovatel) a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen klient) Provozovatel poskytuje výše uvedené služby na základě živnostenského oprávnění a řádných certifikátů všech poskytovaných služeb.

Objednávka služeb

Termín návštěvy

Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem, telefonicky,e mailem nebo přes rezervační systém. Dohodnutý termín je závaznou objednávkou, která na dohodnutý termín návštěvy klienta rezervuje příslušný čas provozovatele. Služby jsou poskytovány v rámci provozní doby.

Objednání / Zrušení termínu

Na objednávky služeb bude reagováno v průběhu provozní doby. Pokud se z vážných důvodů klient nemůže v dohodnutém termínu dostavit, informujte o této skutečnosti předem telefonicky,nebo sms, nejpozději však 24 hodin před zahájením objednané služby. Pozdější zrušení dohodnutého termínu masáže se považuje za absenci zákazníka.

2.3 Předčasný příchod

S ohledem na klienty, kteří jsou objednáni před vámi, se dostavte nejdříve 5 minut před stanoveným časem masáže. V případě dřívějšího příchodu je třeba posečkat v určených prostorách.

2.4 Pozdní příchod

Dostaví-li se klient max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude služba provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod na masáž se považuje za absenci klienta.

2.5 Absence klienta

V případě nepřítomnosti nebo příchodu na objednanou proceduru se zpožděním delším než 15 minut bude po zákazníkovi požadována úhrada (na příslušný bankovní účet / v hotovosti) hodnoty rezervované doby ve výši objednané hodnoty objednané služby, případně bude rovnou odečtena z hodnoty příslušného poukazu. Po vyrovnání závazku může být sjednán nový termín masáže.

Odmítnutí objednané služby

Objednané služby mohou být odmítnuty v těchto případech:

  • klient se dostaví se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
  • klient se dostaví v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
  • klient se dostaví se zdravotními problémy medicínského charakteru
  • klient se dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu
  • klient se během objednávání termínu či poskytování procedury vyjadřuje nepřístojným způsobem

Předčasné ukončení objednané služby

Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:

  • v průběhu procedury u klienta objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění
  • v průběhu procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek
  • v průběhu procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů
  • v průběhu procedury se bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem

Doprovod a přístupnost

Masírovanou osobu starší 18 let lze doprovodit pouze do prostor studia. Pak je vyžadováno soukromí a doprovod musí studio opustit.

Odchod ze studia

S ohledem na ostatní návštěvníky studia se očekává odchod každého zákazníka do 10 minut po skončení masáže. Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před masáží, během masáže i po masáži neručí. (Není v lidské moci neustále hlídat, zda někde nezůstalo něco odložené a zapomenuté.)

Informovaný souhlas zákazníka

Klient je před prvním poskytnutím služby instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.

Ceník

Ceník je zveřejněn na webových stránkách a je též k nahlédnutí ve studiu. Ceny platí pro základní provozní dobu.

Masáže osob do 18 let

Dětem a mladistvým do 18 let jsou služby studia poskytovány pouze za doprovodu a fyzické přítomnosti jednoho ze zákonných zástupců.

Tyto VOP vstupují v platnost a účinnost dne 1. 3. 2022.

Ochrana osobních údajů ("GDPR")

Správcem osobních údajů je podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: "GDPR") Seemannová Tereza (dále jen správce).

Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:
  • Plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR
  • Vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem. Při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a kontakt a další důležité informace). Poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí nezbytně nutných osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či ji plnit.
Osobní údaje jsou uchovávány po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů. Správce osobní údaje používá pouze pro plnění objednaných služeb pouze on sám a nikdo jiný k nim nemá bez Vaší písemné žádosti přístup. Vaše práva Za podmínek stanovených v GDPR máte:
  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo e-mail správce

Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

Podmínky zabezpečení osobních údajů
  • Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  • Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
  • Správce prohlašuje, že k osobním údajům má přístup pouze on sám jako poskytovatel služeb.


PLATNOST DÁRKOVÝCH POUKAZŮ

Dárkový poukaz je možné zakoupit přímo ve studiu nebo emailem po připsání částky na účet a je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu 6 měsíců od data zakoupení, není- li uvedeno jinak, poté pozbývá platnosti a klient nemá nárok na vrácení zaplacené částky. Prodloužení lhůty lze pouze ve vyjímečných případech po vzájemné domluvě, např. dlouhodobá nemoc. Nenechávejte jeho čerpání na poslední chvíli. Po uplynutí této doby si nelze nárokovat žádným způsobem čerpání služeb, náhradní službu nebo vrácení peněz.

Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví se bez omluvy nejpozději však 24 hodin na objednanou proceduru, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je v tomto případě částka v hodnotě objednané služby odečtena z celkové hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze na služby, nikoli na nákup produktů. Platbu dárkovým poukazem nahlašte předem pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce ošetření, nemusí být akceptován pro platbu. Nevyčerpanou hodnotu poukazu nelze směnit zpět za hotovost.